Laiska bloggaaja täällä taas! Kyllähän mun piti yrittää rustata tänne muutaman päivän välein, mutta tota noin ...
Mutta ihan hyvin me ollaan pärjäilty. Sirun silmä näytti eilen päivemmällä vetiseltä, mutta ei sitten enää illalla. Täytyy sitä nyt vielä seurailla.
Ajattelin heittää tähän postaukseen muutaman vähän vanhemman kuvan, koska Picasaan lisääminen ei onnistu, jonka vuoksi en saa uusimpia kuvia lisättyä. Toivottavasti saan sen pian toimimaan!
← Kaverin toinen marsu.
← Stepbystep's Binya "Emil"
← Ira
Eipä tällä kertaa muuta, tere!
Kommentit